Itgenexl053 melding: Invantive Control for Excel kan alleen worden gebruikt met een client ID die is geregistreerd in het Exact Online App Center

Ik probeer over te stappen van een proeflicentie naar een definitieve versie (voor twee gebruikers) aan de hand van een ontvangen licentiesleutel. Ik heb deze in een Excel-bestand vanuit de ‘Help’-functie vanaf mijn klembord geplakt, in de hoop nadien een verbinding te kunnen maken. Dit laatste lijkt niet te lukken:

itgenexl053
Een verbinding met de database ‘Exact Online\Exact Online (be)’ kon niet worden opgebouwd als gebruiker ‘…’.
Invantive Control for Excel kan alleen worden gebruikt met een client ID die is geregistreerd in het Exact Online App Center van België (indien gebruikt met een reguliere licentiesleutel).
Configureer s.v.p. api-client-id in uw verbindingsreeks om uw eigen client-ID op te nemen.
Voeg ook api-redirect-url toe met de gewenste omleidings-URL. Of schakel over naar een proef-, freemium-, onbetaalde of Public Data-licentiesleutel.

Moet ik mijn unieke licentiesleutel-ID nog ergens plakken?

Door een van de tips onderaan in het foutmeldingvenster te kiezen is een oplossing te vinden. Zie Itgenexl053 De applicatie 'Invantive Control for Excel' kan alleen worden gebruikt met uw eigen client ID in combinatie met een productielicentiesleutel op topniveaudomein 'nl' voor de benodigde stappen en uitleg.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.