Itgenexl053 foutmelding bij aanmelden Invantive Control for Excel op Exact Online

Bij het aanmelden krijg ik:

itgenexl053
Een verbinding met de database ‘Exact\Exact Online (nl)’ kon niet worden opgebouwd als gebruiker …
Invantive Control for Excel kan alleen worden gebruikt met een client ID die is geregistreerd in het Exact Online App Store van Nederland (indien gebruikt met een reguliere licentiesleutel).

Ik kan niet inloggen met alleen de gebruikersnaam en wachtwoord.

Welke gegevens moet ik hier nog meer invullen ?

De melding heeft te maken met nog een aantal extra gegevens die nodig zijn om Invantive Control zo in te stellen dat er verbinding gemaakt kan worden naar Exact Online.

Een stappenplan hoe de gegevens te vinden en te configureren zijn is te vinden in dit artikel: Registratie Exact Online app voor gebruik met Invantive Control for Excel

U kunt ook een van de hyperlinks direct onder de foutmelding aanklikken met de groene vinkjes.

Mocht u er niet uitkomen, laat het dan even weten.

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.