Itgeneor306 melding ook na opnieuw autoriseren

Ik krijg bij het inloggen op Ivantive Cloud de volgende melding te zien:

itgeneor306
De database ‘…’ kon niet worden geopend.
Uw sessie is verlopen.
Meldt u opnieuw aan.

Na het opnieuw autoriseren blijf ik de melding krijgen dat de database niet kan worden geopend en dat de sessie is verlopen.

Waar gaat dit fout?

Issue lijkt inmiddels te zijn verholpen en ik heb het autorisatietoken kunnen vernieuwen.

Blij te horen. De itgeneor306 melding komt eigenlijk nooit voor. Bij het ophalen van het current/Me endpoint (de tabel Me) direct na het succesvol openen van de Exact Online verbinding lukt het niet om de gegevens op te halen.

Deze melding komt eigenlijk nooit voor, maar op 17 maart is het 1x opgetreden en vandaag bij jullie omgeving. De reden waarom Exact Online geen data teruggeeft is onbekend.

Als dusdanig vaak optreedt dat het analyseerbaar wordt zullen we kijken of er een workaround mogelijk is.