Itgeneor823: Het OAuth-accesstoken voor Exact Online is verlopen of wordt momenteel niet geaccepteerd

Nadat we de software hebben vervangen op de server, duurt het uitvoeren van mijn Query erg lang. Gisteren heb ik de daglimiet hierdoor bereikt. Dat heb ik voorheen nooit gehad.
Nu krijg ik de melding: itgeneor823: Het OAuth-accesstoken voor Exact Online is verlopen of wordt momenteel niet geaccepteerd.

Welk OAuth-accestoken moet ik gebruiken? Waar kan ik dat vinden?

Advies is om opnieuw aan te melden.

Voor het vermijden van daglimietbeperkingen is advies om de queries te optimaliseren.

Bedankt. Opnieuw aanmelden heeft gewerkt.
Hoe kan ik de queries optimaliseren? Zijn daar handleidingen voor?

Een goed startpunt is:

Vaak is het verstandig om een kort consult in te zetten. Hierbij wordt dan gefocust op overdragen kennis over de werking van het desbetreffende platform en optimalisatietechnieken.

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.