Itgeneuy043: De domeinnaam ‘jeroen@recupbat.be’ kan geen e-mail ontvangen. Controleer de domeinnaam en corrigeer of vervang deze

Goeiemorgen, ik ben bezig met het overzetten van ons account naar de Invantive Cloud, maar het gaat direct al bij het inschrijven mis. Ik kan, volgens melding, geen e-mail op het opgegeven adres ontvangen?

Itgeneuy043
De domeinnaam ‘john.doe@recupbat.be’ kan geen e-mail ontvangen. Controleer de domeinnaam en corrigeer of vervang deze.

Hoe los ik dit probleem op?

Ik ontving deze melding om: 29-11-2021 11:12:49

Op dit moment is er een storing bij het inschrijven op Invantive Cloud. Deze storing hangt samen met de overgang naar het nieuwe cluster (zie Verhoging verwerkingscapacity Invantive Cloud).

Er is helaas geen workaround.

We verwachten dat deze storing vandaag of morgen (30 november) opgelost zal zijn.

Zodra opgelost zal dit topic bijgewerkt worden.

Het inschrijven van nieuwe accounts op Invantive Cloud is weer mogelijk. Excuses voor het ongemak.