Itgenexl053 error: De applicatie ‘Invantive Control for Excel’ kan alleen worden gebruikt met uw eigen client ID in combinatie met een productielicentiesleutel op topniveaudomein ‘nl’

De oplossing uit Itgenlic365 The license key could not be extracted from the text '132809210957569441' heb ik uitgevoerd. Vervolgens krijg ik deze melding:

itgenexl053
Een verbinding met de database … kon niet worden opgebouwd als gebruiker ‘…’.
De applicatie ‘Invantive Control for Excel’ kan alleen worden gebruikt met uw eigen client ID in combinatie met een productielicentiesleutel op topniveaudomein ‘nl’.
Configureer s.v.p. api-client-id in uw verbindingsreeks om uw eigen client-ID op te nemen.
Voeg ook api-redirect-url toe met de gewenste omleidings-URL.
Of schakel over naar een proef-, freemium-, onbetaalde of Public Data-licentiesleutel.

itgenexl053

Hoe dit op te lossen?

Deze foutmelding heeft vergelijkbare oorzaak als Itgenexl053 De applicatie 'Invantive Control for Excel' kan alleen worden gebruikt met uw eigen client ID in combinatie met een productielicentiesleutel op topniveaudomein 'nl'.

Ik zal een collega vragen u hiervoor te bellen en hierbij te helpen. Het betreft een eenmalige stap omdat we de samenwerking met Exact Online meer flexibel willen vormgeven.

Een bericht is gesplitst naar een nieuw topic: Foutmelding wijzigen Excel-bestand

Ik heb precies dezelfde foutmelding. Kennelijk moeten jullie een eenmalige stap uitvoeren omdat jullie de samenwerking met Exact Online meer flexibel willen vormgeven.

Hoor graag en bedankt

Vanuit Invantive is er geen stap nodig. Advies is om de stappen te volgen beschreven in Registratie Exact Online app voor gebruik met Invantive Control for Excel. Daarna zou het moeten werken. Als dat niet lukt, gelieve dan via een Antwoord hieronder de problemen aan te geven. Indien daarna nodig wordt een supportsessie gepland.

Is gelukt met instructies.

1 like