Itgengpr299 AFAS refresh issue, page limit foutmelding

Mijn dagelijkse AFAS refresh faalt sinds (volgens mij) dinsdagnacht. Afgaande op de uitzonderingsmelding leek het in de eerste instantie er op dat het fout ging omdat mijn paginagrootte 10.000 gelijk was aan de limiet (10.000), maar nadat ik de paginagrootte naar 9.999 had gezet bleef de refresh falen.

Buiten het terugschroeven van 10.000 naar 9.999 heb ik recentelijk niets veranderd aan de instellingen.

itgengpr299
De berekende paginagrootte moet voldoen aan de specifieke voorwaarden van de driver.
Verlaag de gevraagde paginagrootte van 9999 tot ten hoogste de maximale waarde 10000 voor {res:itgen_afas_profit}.

Query:

select t.*
from   AfasOnline.GetConnector.ayb_item@aon t
limit  1000

Dank voor het melden. Het betreft een regressiebug tussen 26.0 en 25.0. Release 26.0 is uitgerold rond 23 en 24 maart over de infrastructuur.

Er is een nieuwe release beschikbaar die dit probleem zou moeten oplossen. De benodigde wijzigingen zijn beschikbaar vanaf release 26.0.16 en in alle toekomstige BETA versies.

Deze nieuwe release is/wordt in productie genomen op Invantive Cloud, naar verwachting in de loop van vandaag.

Voor meer informatie zie:

Ok, dan wacht ik de nieuwe release even af.

Dankjewel voor het snelle antwoord!

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.