Itgenlcr055 melding bij opvoeren gebruiker

Een aantal collega’s staan niet meer op mijn lijst van gebruikers.

Bij het opvoeren van een collega krijg ik als superuser de melding:

itgenlcr055
Er is al een gebruiker met e-mailadres ‘…’.
Gebruik een ander e-mailadres of meld u aan als ‘…’.

Hoe los ik dit op?

Deze gebruiker met genoemd e-mailadres bestaat al in Invantive Cloud, maar is onzichtbaar omdat hij onder een andere organisatie of geen organisatie gekoppeld is. In Invantive Cloud zitten enkele duizenden gebruikers, maar de organisaties kunnen elkaars gegevens niet zien. Indirect valt uit de foutmelding af te leiden dat de gebruiker al geregistreerd is.

Deze gebruiker heeft zelf een inschrijving gedaan en wordt dan automatisch aan een nieuwe organisatie toegekend. Het verhuizen naar een andere organisatie kan alleen door Invantive Support en vereist een aparte authenticatie. We hebben daarvoor helaas nog goede oplossing om dat zelf op veilige wijze te kunnen doen.

Alvast bedankt voor de input.

Ik laat deze gebruikers in ons filiaal in Nederland opnieuw aanloggen met hun alternatief mailadres (van de organisatie die in Invantive cloud vermeld staat) .

Daarna zal ik de autorisatie van de datacontainer nog eens vernieuwen. Hopelijk lukt het dan.

Deze vraag is automatisch gesloten na tenminste 2 weken inactiviteit nadat een mogelijk passend antwoord is gegeven. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.