Itgennnl025 bij openen Nmbrs database

Enkele dagen terug kon ik de Nmbrs-database openen, maar nu krijg ik de volgende foutmelding in Invantive Cloud:

De database ‘Invantive Bridge Online - User 13909535-59dd-4c7f-a6a7-0db3728f383f: Database 5090’ kon niet worden geopend.
De partities kunnen niet worden opgehaald.
U heeft niet de rechten voor de genoemde debiteur, bedrijf of werknemer.
Server was unable to process request.
—> 1002: Unauthorized access.
Check that the ID specified refers to a debtor, company or employee accessible through Nmbrs.
Contact the administrator of the environment and review access rights by tags/filters in the API user template in Nmbrs.
The API privileges per webservice are configurable by clicking in the column labeled ‘API’ available via Settings → User Accounts → Template Users.
Neem contact op met uw accountant of Nmbrs als ‘Template Users’ ontbreekt in de lijst met opties.
Raadpleeg de specifieke instructies voor foutmeldingen van het gebruikte Nmbrs platform.

Hoe krijg ik de database weer geopend?

Advies is om de gebruiker leesrechten te geven op:

  • lijst van debiteuren (“debtors”),
  • lijst van bedrijven (“companies”).

Mocht de lijst van debiteuren niet mogelijk zijn, dan zal vanaf release 23.0.84 teruggevallen worden naar een afgeleid gegeven voor de bepaling van de data container ID.

Goedemiddag,

Een extern persoon regelt de rechten m.b.t. NMBRS, zij stuurt mij de volgende schermafbeelding:

Welke exacte tabellen moeten worden opgezet?

Advies is om te kiezen voor de “debtor services” en daar tenminste List_GetAll te kiezen:

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.