Itgenoap007 The identification of the client application is invalid

Na het aanmelden op Exact Online:

Krijg ik de volgende foutmelding:

itgenoap007
A connection to the database ‘Exact Online\Exact Online (nl)’ could not be established as user ‘john.doe@acme.com’
The identification of the client application is invalid.
Please use a registered and approved client application identification.

zoals in:

Hoe los ik dit op?

De foutmelding met code itgenoap007 heeft specifiek betrekking op Exact Online, en geeft aan dat de opgegeven client ID niet bestaat in het opgegeven Exact Online land.

Controleer dat de Client ID bestaat in het Exact Online App Center onder “Apps Beheren” (deze optie is alleen zichtbaar voor de Exact Online-gebruikers met abonnementbeheerrechten).

Aangezien Exact Online momenteel per land gesplitst is, kiest u hiervoor het land Nederland op het Exact Online App Center.

Bij “Apps beheren” staat hij er tussen. Maar als ik deze gegevens wil ingeven bij het verbinden via Invantive geven ze mij steeds aan dat het niet bestaat…
Nu staan deze gegevens wel opgeslagen bij het land België ipv Nederland…Weet niet of dit een probleem zou veroorzaken?

Het land maakt verschil; Exact Online is per land vrijwel volledig gesplitst in aparte containers.

Als het gaat om Belgie, kies dan “Exact Online (be)” in het aanmeldscherm.

Oke bedankt! Nu heb ik kunnen inloggen met “Exact Online (be)” en dan krijg ik deze melding?

itgenlic401
Deze datacontainer is gebruikt in een eerdere proef op 6/25/2020 9:06:02 AM.

Advies is om de juiste licentiesleutel te laden. Dit staat verder beschreven qua achtergronden en oplossing in Itgenlic401 Deze datacontainer is gebruikt in een eerdere proef op.

1 like

Een bericht is gesplitst naar een nieuw topic: Aparet topic aparet topic aparet topic

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.