Bij het uitvoeren van queries op ExactOnlineREST.Incremental.AccountsIncremental treed een itgenoda042 op. De query die we uitvoeren is
select *
from ExactOnlineREST.Incremental.AccountsIncremental
limit 1000
Bij het uitvoeren van queries op ExactOnlineREST.Incremental.AccountsIncremental treed een itgenoda042 op. De query die we uitvoeren is
select *
from ExactOnlineREST.Incremental.AccountsIncremental
limit 1000
Deze foutmelding komt vanuit de Exact Online API-servers en geeft een HTTP 404 (Not Found) aan. Hij is begonnen met optreden sinds afgelopen zaterdag bij een klein deel van de verzoeken aan de Exact Online API-servers.
Helaas kunnen we de werking van deze servers niet beinvloeden.
Advies is om een dag te wachten totdat Exact Online kans heeft gehad de problemen te verhelpen.
Zie ook:
De storing op Exact Online lijkt uitsluitend “Exact Online Premium” te betreffen. De reguliere Exact Online-omgevingen kennen geen storing. Het probleem houdt nog aan.
Advies is om zelf contact op te nemen met Exact Online Support met het verzoek om de softwareversie van uw Exact Online Premium-omgeving qua functionaliteit in lijn te brengen met Exact Online SaaS.
Behalve AccountsIncremental
betreft het ook de AccountsBulk
-tabel op Exact Online.
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.
Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.