Dit hangt niet samen met de queries.
Daarnaast zijn er twijfels aan de 24x7-betrouwbaarheid van de refresh tokens met een niet-doorbroken ketting. Hier wordt nog verder onderzoek naar gedaan. Zodra dit reproduceerbaar blijkt te zijn zal geprobeerd worden een workaround te bedenken.
De foutmelding kan ook optreden indien er meerdere databases met dezelfde client ID en user gebruikt worden. De volgende release van Invantive Cloud zal al bij het aanmaken van een datacontainer voor een database controleren op dubbele combinaties. Een foutmelding zal getoond worden indien er over alle gebruikers heen een datacontainer bekend is die dezelfde combinatie gebruikt. Hiermee hopen we ook deze oorzaak zo vroeg mogelijk te detecteren.
Indien er meerdere databases nodig zijn voor dezelfde Exact Online omgeving, dan zijn mogelijke workarounds:
- Gebruik telkens een andere Exact Online user.
- Gebruik telkens een andere Exact Online client ID zoals beschreven op Registratie Exact Online app voor gebruik met Invantive Cloud.
- Laad de data via Azure Data Factory of Microsoft Integration Services in een aparte database.
Update De release van 1 oktober 2021 toont datacontainers met een vervallen refresh token in het dashboard in het rood. Deze zijn met één klik te corrigeren zoals beschreven op Eenvoudiger autorisaties vernieuwen op Invantive Cloud (itgenscr652).