Itgenoda316 bij ophalen rapport factuurregels

Ik loop telkens vast in gmrappnl bij het ophalen van factuurregels. Ik wil maar voor 1 maand ophalen dus zijn geen super grote data set, meerdere browsers geprobeerd maar ik krijg telkens zelfde fout. Hoe kan ik dit oplossen?

De verbinding met de website is onverwacht en met geweld verbroken om 03/27/2025 08:34:36 voor redenen zoals onvoldoende rechten, het vastlopen van de website, het opnieuw opstarten van het systeem, het hard afsluiten van een externe host of firewallactie. Het ophalen van gegevens is mislukt voor alle 10 pogingen gedurende 398 seconden. Neem contact op met de API-ondersteuning van Exact Online.

De gegevens kunnen niet worden gedownload omdat de verbinding is verbroken voordat de resultaten werden geretourneerd. Time-out is ingesteld op 23,000 ms.

The operation has timed out. (https://start.exactonline.nl/api/v1/2244132/bulk/Cashflow/Receivables?$select=Account,AccountBankAccountID,AccountBankAccountNumber,AccountCode,AccountContact,AccountContactNam

Invantive kan hier helaas niks in betekenen. Dit is een bug in Exact Online, waardoor de API-server geen antwoord geeft. Na een tiental pogingen zal de Invantive SQL-engine zijn pogingen staken na een minuut of 10.

Zie ook een vergelijkbaar voorbeeld:

U kunt een storing melden bij Exact Online Support met het verzoek om deze storing op te heffen. De URL die een foutmelding geeft treft u bovenstaand aan.

De verdere opvolging vindt plaats via bovenstaand gerelateerd topic.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.