Itgenoda316: De verbinding met de website is onverwacht en met geweld verbroken

Sinds een aantal dagen krijg ik in Power BI weer foutmelding 503 (service unavailable) en geeft Bridge Online een voor mij nieuwe foutmelding (zie onderstaand screenshot).

In eerdere berichten op het forum (bijv. Itgenoda316 The connection with website was unexpectedly and forcefully closed - invantive) wordt aangegeven dat het probleem bij Exact Online ligt, maar dat het ook te maken kan hebben met de locatie van het datacenter. In een recentelijk bericht gaven jullie aan dat het datacenter is verhuisd naar Frankrijk. Heeft het hier mee te maken of moet dit probleem nog steeds opgelost worden via Exact Online?

itgenoda316
De verbinding met de website is onverwacht en met geweld verbroken om … voor redenen zoals onvoldoende rechten, het vastlopen van de website, het opnieuw opstarten van het systeem, het hard afsluiten van een extern host of firewallactie.
Het ophalen van gegevens is mislukt voor alle 10 pogingen gedurende 406 seconden.
Neem contact op met de API-ondersteuning van Exact Online.

  • Tabel: TransactionLinesIncremental
  • API-call: https://start.exactonline.nl/api/v1/3077666/sync/Financial/TransactionLines
  • Opgehaalde rijen: 27.626
  • Tijdstip: 28-04-2025 07:20:45
  • Type omgeving: Exact Online Premium (12 administraties)

De bovenstaande foutmelding geeft aan dat de Exact Online API-server ook na 10x proberen nog steeds een timeout-foutmelding geeft voor een specifieke API-call. Exact Online Support is hiervan op de hoogte. U kunt eventueel aanhaken bij het topic:

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.