Itgenodr007 bij ophalen BankEntryLines

Bij het uitlezen van de tabel BankEntryLines krijg ik een foutmelding itgenodr007. In Power BI is de tekst afwezig, maar in Bridge Online Monitoring is terug te lezen dat de volledige tekst is:

Can't convert field 'Account' to type 'Guid?'.

The value '{
  "error": {
    "code": "",
    "message": {
      "lang": "",
      "value": "A problem has occurred. The cause of this issue will be investigated as soon as possible."
    }
  }
}' is not a valid GUID. Use a text with a GUID format acceptable as parameter for the Guid method of C#.

Hoe kan ik de bankboekmutaties ophalen?

Dit betreft een bug in Exact Online. Waarschijnlijk is de data corrupt opgeslagen in de Exact database of is er een bug in de software waardoor de data corrupt wordt gedurende het opvragen.

Advies is om contact op te nemen met Exact Online Support en te vermelden dat dit terugkomt als antwoord op de URL:

/api/v1/2694172/financialtransaction/BankEntryLines?$select=*

Deze vraag is automatisch gesloten na tenminste 2 weken inactiviteit nadat een mogelijk passend antwoord is gegeven. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.