Itgenpmr038 foutmelding bij inladen TransactionLinesIncremental (Exact Online)

Zie onderstaande foutmelding. Sinds afgelopen weekend krijg ik dit bericht bij het herladen van de data.

Na 14.295 rijen inladen treedt foutmelding itgenpmr038 op. Op het forum heb ik al diverse berichten gezien waar de TransactionLinesIncremental-tabel van Exact Online eenzelfde foutmelding geeft als bij mij en de download na een tijd wordt geannuleerd, maar nog niet met een duidelijke oplossing. Is hier al iets bekend over?

Dank voor het melden. Een collega zal kijken of een oorzaak te achterhalen is.

Er kan op dit moment geen oorzaak achterhaald worden. Het probleem lijkt anders dat eerder genoemde problemen op TransactionLinesIncremental. Het lijkt er hier op dat de verbinding verbroken wordt vanuit Power BI of Azure. Ook werken de huidige aanvragen op TransactionLinesIncremental wel, waarmee het probleem niet meer te reproduceren lijkt.

Mocht u het probleem nog steeds ervaren, vermeld dan het exacte tijdstip van de aanvraag en het verzoek ID, samen met de volledige melding uit de Bridge Online monitoring.

Bedankt voor de reactie. Zojuist opnieuw geprobeerd, de data wordt weer ververst!

1 like

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.