Sinds vorige week hebben wij bij vier klanten (met vier verschillende datacontainers) het probleem dat de tabellen Transactionlines.Incremental en Accounts.Incremental niet inladen. Er verschijnt geen foutmelding, maar het laden blijft doorgaan zonder te stoppen, totdat wij het handmatig annuleren.
Vorige week hebben we hierover al gereageerd bij de post “Handmatig laden van Exact Online Transactionlines in Power BI lukt niet”. Voor ons is het probleem echter nog steeds niet opgelost.
Als tijdelijke oplossing hebben we de tabellen aangepast naar Transactionlines.Bulk, maar we willen dit graag terugdraaien zodra de incremental-tabellen weer naar behoren werken.
Zou iemand ons een update kunnen geven over de status van dit probleem?
Na 1,5 uur ‘waiting on o-data connection’ werd er ineens meer dan 4gb ingeladen. Terwijl deze tabel minder dan 30.000 rijen bevat. Nu maakte het wel verbinding, misschien kunnen jullie hier iets mee?
Nee, helaas kunnen we hier niks mee. Dit betreft een download van 7 miljoen boekingen volgens screenshot. Tot dusver lijkt er geen sprake te zijn van een bug maar een gebruiksfout.
Advies is om een reproductiescenario pogen te maken via curl.
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.