Aangemeld op Invantive Cloud en de cache handmatig geleegd via de knop (op basis van eerdere forumberichten).
De boeking in Exact Online ‘omschrijving’ en ‘bedrag’ gewijzigd, wijziging van bedrag en omschrijving komt door; alleen de grootboekrekening niet.
De boeking opnieuw gewijzigd in Exact Online. Wijziging van bedrag en omschrijving komt door; alleen de grootboekrekening niet.
De wens is dat ExactOnlineREST.Incremental.TransactionLineslncremental@eol de missende transactie ‘opnieuw’ leest en correct meeneemt, zoals bij ExactOnlineREST.FinancialTransaction.TransactionLines@eol wel het geval is.
De GL-account is gekoppeld via een tabel, maar daar ligt het probleem niet.
Wanneer ik enkel de kolommen AmountDC en AmountFC selecteer (zonder filters toe te passen en zonder de koppeling van ontstaat er een verschil, het saldo komt simpelweg niet op nul uit.
Mogelijkerwijs, alhoewel onwaarschijnlijk, zat er een fout in de applicatiecache voor TransactionLinesIncremental. Deze applicatiecache wordt per gebruiker apart bijgehouden zodat enkel die gebruiker er toegang toe kan hebben met zijn sleutel.
Advies is om deze query nogmaals te draaien op Invantive Cloud:
select Division
, Id
, LineNumber
from ExactOnlineREST..TransactionLinesIncremental
where EntryNumber = 25600370
and division = 3022592
order
by Division
, Id
, LineNumber
en het resultaat te controleren.
Het opnieuw instellen van de caches gaat per server; dit is niet gecentraliseerd zoals recent Monitoring. Meld aan op een server met de Invantive-gebruiker die de data moet verwerken en kies in het dropdown menu rechtsboven “Cache resetten” zoals beschreven in: