Itgeneor708 foutmelding TransactionLinesIncremental

Ik krijg al een aantal dagen foutmelding itgeneor708 bij “ExactOnlineREST.Incremental.TransactionLinesIncremental@eol_table”

Ik kan wel van een aantal divisies/ jaren data ophalen, maar niet alle divisies een heel jaar bijvoorbeeld.

Het lukt me niet om te achterhalen waar nu de fout zit. Kunt u me uitleggen wat deze foutcode veroorzaakt?

itgeneor708
Unexpected number of new rows. 567 new rows, but previously there were 4,403 rows and only 0 were deleted, besides that there are also 567 new/modified rows.

Gelieve nogmaals te proberen.

De foutcode itgeneor708 is afkomstig uit een geintegreerde controle die recent is toegevoegd (zie ItemsIncrementals Exact Online een divisie lijkt te ontbreken).

Op dit moment wordt bij het incidenteel optreden van deze foutcode de situatie hersteld. Onderwijl wordt geanalyseerd hoe dit probleem kan ontstaan en voorkomen worden.

Als alternatief kunt u ook de cache legen door op https://bridge-online.cloud rechtsboven in het menu te kiezen voor “Reset Cache”.

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.