TransactionlinesIncremental laad niet in

Gisteren en vandaag laadt de TransactionLinesIncremental niet meer in. Ik heb bij meerdere datacontainers die getest en bij beide heb ik allemaal hetzelfde probleem. De preview in Power Query werkt gewoon maar zodra ik het wil inladen blijft het hangen, zie afbeeldingen hieronder:

image

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Het lijkt er op dat iets voor vertraging zorgt. Zou u het nogmaals willen proberen, dan kijken we mee wat er gebeurd.

We ervaren hier vandaag weer problemen mee. Het lijkt te gaan over de incremental-tabellen.

Uit een voorlopige analyse blijkt dat de download van een van de administraties niet verder komt waardoor de overige administraties blijven hangen. Om de diagnose makkelijker te maken is de cache verwijderd van de gebruiker in de oorspronkelijke melding. De monitoring en logging wordt in de gaten gehouden om te kijken of de verwerking nu beter loopt.

Er is een hele lange lijst met afgebroken downloads. Deze worden al na een paar minuten afgebroken. Gezien het grote aantal rijen zal de verwerking dan nog niet klaar zijn. Er loopt nu een download die al ruim 5 miljoen rijen heeft opgehaald. Als deze niet wordt afgebroken moet deze het volledige antwoord teruggeven.

De download is afgebroken doordat de downloadclient na 7,984,650 rijen in 30 minuten op request-ID 0HN96BCFDF2MJ:00000001.

Advies is om de configuratie aan clientzijde te verbeteren.