Itgenpuy004 Can not decrypt confidential data encrypted with a fixed key

Na een grote upgrade van Invantive Control for Excel van versie 20.0 naar 22.0.159 krijg ik de volgende melding:

itgenpuy004
Can not decrypt confidential data encrypted with a fixed key.
Incorrect header length preamble.

image

Als ik vervolgens toch op OK en daarna op “paste licence key…” klik, krijg ik:

itgenlic777
There is no license key provided.
Please check that the text is at least 1.500 characters and is copied exactly and fully from the license key email.

De melding itgenpuy004 is tijdelijk van aard; er wordt door de upgrade gewisseld naar een andere versleuteling van de Invantive Keychain.

De itgenlic777 geeft aan dat er geen licentiesleutel op het klembord is gevonden.

Kopieer eerst zoals beschreven in Licentiesleutel installeren op Office-gebaseerde producten op Windows de licentiesleutel uit de e-mail of van Invantive Cloud naar het klembord. En probeer dan nogmaals “Paste license key…”

In geval van twijfel of de licentiesleutel op het klembord staat: plak de inhoud in Windows Notepad.

Mocht dan nog niet lukken, gelieve dan een antwoord toe te voegen.

Deze vraag is automatisch gesloten na tenminste 2 weken inactiviteit nadat een mogelijk passend antwoord is gegeven. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.