Itgensql263 De identiteitskolommen moeten unieke combinaties bevatten

Query Tool werkt niet goed meer, waarbij prijzen ook niet worden aangepast. Mail met update heb ik gedaan en uitgevoerd.

Hoe los ik dit op?

Welke foutmelding krijgt u precies?

Welke stappen of code voert u uit?

Heeft dit ooit gewerkt?

Foutmelding is itgensql263. Ik run de Query Tool en halverwege en aan het einde van de run krijg ik een foutmelding. Query Tool heeft uiteraard gewerkt.

image

itgenqtl109
1 fouten traden op gedurende de uitvoering van 31 statement in 3.748 seconden.

De foutmelding itgensql263 geeft aan dat er een fout zit in de query die uitgevoerd wordt.

Welk statement geeft de foutmelding?
En wat is de exacte foutmelding?

Waarschijnlijk gaat het om een synchronize statement.

De foto die ik heb bijgevoegd zie je de foutmelding staan, itgenqtl109

Kan je de statements 1 voor 1 draaien en laten weten welk statement een foutmelding geeft en welke melding er precies gegeven wordt?

Klik op de uit te voeren regel, klik op “Uitvoeren”. Na het uitvoeren ga je naar de volgende uit te voeren regel. Daar herhaal je het proces.

itgensql263
De identiteitskolommen moeten unieke combinaties bevatten.
De tabel ‘ExactOnlineREST.Logistics.SalesItemPrices’ heeft meerdere identieke waarden …
Zorg ervoor dat de tabel alleen unieke combinaties heeft voor de identiteitskolommen ITEM, UNIT, STARTDATE.

in:

synchronize exactonlinerest..salesitemprices
from   branded_salesitemprices_load@inmemorystorage
with insert or update
identified by item, unit, startdate

Kan je controleren of de melding klopt?

Ik heb middels Power BI het artikel achterhaalt en ik denk dat ik weet wat het probleem is, bedankt tot zover.

Hopelijk is het gelukt om het probleem op te lossen. Voor toekomstige referentie als andere mensen een soortgelijk probleem hebben: wat was het probleem dat speelde in Exact Online?

Deze vraag is automatisch gesloten na tenminste 2 weken inactiviteit nadat een mogelijk passend antwoord is gegeven. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.