Ik krijg een vergelijkbare melding, maar voor zover ik weet hebben we niets aangepast aan One Exact identity.
itgenlic556
De gebruiker heeft geen toegang tot Exact Online.
Zorg ervoor dat in ieder geval de functie ‘Base’ beschikbaar is.
Ik krijg een vergelijkbare melding, maar voor zover ik weet hebben we niets aangepast aan One Exact identity.
itgenlic556
De gebruiker heeft geen toegang tot Exact Online.
Zorg ervoor dat in ieder geval de functie ‘Base’ beschikbaar is.
De vorige storing met itgenlic556
trad massaal op op 25, 26 en 27 juni.
Op 3 juli is tussen 00:09 en 01:08 UTC deze foutmelding met code itgenlic556
weer frequent opgetreden. Daarna is het probleem spoorloos verdwenen. Vandaag op 4 juli is het probleem niet opgetreden, ook niet in de nacht.
Advies is de gefaalde downloads nogmaals te proberen.
De verwachting van Invantive is dat de invoering door Exact van One Exact Identity gedurende meerdere maanden tot “vreemde” storingen kan leiden.
Loopt nu wel door.
Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.