Itgenscr200: melding Exact Online-setup verbinding

We proberen via databases → new → Exact Online connectie te leggen met een nieuwe database.

Echter, na het succesvol inloggen bij Exact en het toestaan van alle divisies krijgen we de foutmelding:

itgenscr200
Er moet een OAuth-registratiestatus worden opgegeven

Om te troubleshooten hebben we met verschillende Invantive-accounts ingelogd. Daarnaast hebben we rechtstreeks geprobeerd in te loggen en dat werkte wel. Normaliter kunnen we probleemloos verbinden met Exact Online.

Graag ontvangen wij informatie over hoe we deze error op kunnen lossen.

Dit betreft een bug in de nieuwe release 25.0 deze week in productie genomen. Een verbetering is onderweg en zal naar verwachting omstreeks 12:00 geactiveerd worden op Invantive Cloud.

Gelieve nogmaals te proberen. Het probleem dient opgelost te zijn.

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.