Na overgang op One Exact Identity: itgenoda220

Ik ben overgegaan op One Exact Identity en kan nu niet meer aanmelden op Exact Online vanuit Excel:

image

itgenoda220
Een verbinding met de database … kon niet worden opgebouwd als gebruiker …
Het OAuth-accesstoken voor Exact Online is verlopen of wordt momenteel niet geaccepteerd.
De externe server heeft een fout geretourneerd: (401) Niet gemachtigd.

Het gebruik van One Exact Identity wordt afgeraden voor zover mogelijk.

Uit de screenshot blijkt dat dit release 22.0.643 is.

Advies is om eerst een upgrade te plaatsen naar de laatste release. Deze is te vinden op https://download.invantive.com. En daarna nogmaals te proberen om aan te melden.

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.