Invantive Control for Excel buiten gebruik sinds migratie One Exact Identity

Ik kan sinds de migratie niet langer Invantive Control for Excel gebruiken. Ik lees:

itgenoam005
Uw One Exact Identity-account is geconfigureerd voor meerdere gebruikers.
Dit type account wordt niet ondersteund door API Connections.
Maak een aparte One Exact identity-account aan voor elke gebruiker.

Advies is om de hint uit de foutmelding op te volgen en maximaal 1 Exact Online-abonnement en gebruiker te koppelen aan uw One Exact Identity-account.

Exact Online Support kan u hierbij helpen.

Gerelateerd is deze melding die Exact Online hier kort na introductie op gaf:

De tekst is inmiddels verfijnd tot hetgeen in de bovenstaande screenshot staat.

Dus als ik het goed begrijp, kan ik geen twee abonnementen simultaan gebruiken? Is wel wat vervelend voor m’n rapport. Als ik er dan toch één afsluit, moet ik dan gewoon één van de twee gebruikers uit bijgevoegde print screens uitschakelen?

Advies is om voortaan twee verschillende Exact Online-gebruikers te gebruiken, 1 per Exact Online-abonnement. Het gebruik van 1 Exact Online-gebruiker met meerdere Exact Online-abonnementen is bewust niet mogelijk gemaakt door Exact.

Dus als ik voor de verschillende administraties binnen mijn One Exact-account verschillende e-mailadressen gebruik (want nu zijn ze identiek over de administraties heen), zou het moeten lukken?

Dit kunnen we vanuit Invantive niet met zekerheid zeggen; advies is dit te vragen aan Exact Online Support en aan te geven dat het gaat om een “API-koppeling”.