B2C IdentityObjectID is linked to multiple EOL user, unresolved EOL identity is not allowed

Wij ervaren ook issues met het authenticeren van de Invantive App voor een database. Wij krijgen hierbij de volgende foutmelding:

B2C IdentityObjectID is linked to multiple EOL user, unresolved EOL identity is not allowed

Op het gebruikte account is One Exact Identity geactiveerd. Daarnaast heeft het account toegang tot meerdere bedrijven. Is Invantive bekend met dit probleem en de eventuele oplossing?

Exact heeft besloten om voor accounts on One Exact Identity die toegang hebben tot meerdere abonnementen het gebruik van de Exact Online API’s niet toe te staan.

U kunt het beste in overleg met Exact Online Support de structuur aanpassen, bijvoorbeeld door meerdere Exact One Identity-accounts te gebruiken, een per gekoppeld abonnement.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.