Login werkt niet sinds update One Exact Identity

Wanneer ik verbinding wil maken vanuit Invantive Control for Excel, lijkt dit niet meer te lukken, en het probleem lijkt zich te hebben voorgedaan sinds de overstap naar One Exact Identity:

Aanmelden met uw e-mailadres
Het email adres of wachtwoord is onjuist.

Advies is om te controleren dat ook al in het aanmeldscherm het in Exact Online ingestelde e-mailadres gebruikt wordt. Gelieve daarnaast zorgvuldig ook het wachtwoord te controleren.

Uit het screenshot blijkt dat er meerdere Exact Online-datacontainers geopend worden. Voer deze controle per datacontainer uit.

Mocht het probleem aanhouden, dan is het advies om contact te zoeken met Exact Online. Bij de overgang naar One Exact Identity treden tegenwoordig nog incidenteel problemen op die enkel Exact kan oplossen.

De werking van de getoonde page in de (embedded) browser kan Invantive niet beinvloeden.

Het probleem kan mogelijk ook gerelateerd zijn aan 403-meldingen na de overtsap op One Exact Identity zoals beschreven in Exact System Status - Exact Online - API connection 403 error after One Exact Identity migration (BE)

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.