Itgencmr407 error bij aanmaken database voor Exact Online

Foutmelding:

itgencmr407
Geen provider beschikbaar om de gevraagde OAuth-token ophalen af te handelen.
Heeft u een lijst van providers opgegeven?
Neem s.v.p. contact op met uw applicatiebeheerder.

Ik heb een eerder bericht inzake deze fout op het forum gezien, maar er staat geen oplossing bij. Ik heb de juiste aanmeldgegevens en ik kan aanmelden bij Exact Online.

Gerelateerde meldingen:

Foutmelding treedt op na het initieel laden va de administratiedata en veldnamen van Exact Online REST-tabellen.

De getoonde foutmelding stemt niet overeen met de echte foutmelding. De echte foutmelding is:

itgeneor382
Invantive licentiecontrole vereist toegang tot minimaal één actief Exact Online bedrijf van Exact Online klant 8013402.
Voor accountants: verleen de applicatie toegang tot een actief intern Exact Online bedrijf via het Exact Online hoofdmenu.
Voor ondernemers, zorg ervoor dat er nog minimaal één Exact Online bedrijf actief is.

De oplossing is om tenminste 1 interne administratie van de accountant ook te koppelen zoals beschreven in:

In een volgende versie zal het foutgedrag verbeterd zijn.

Verder gezien de “#2” in de organisatienaam is advies om contact op te nemen met de licentiecoordinator van uw organisatie. De “#2” geeft een tijdelijke omgeeving aan; binnen enkele uren zal het user account automatisch ontkoppeld worden.