JSON string value Fout bij vernieuwing: Unexpected end of input reached while processing a JSON string value

Volgende foutmelding ontvangen; iemand tips ?

DataSource.Error:
OData:
Invalid JSON.
Unexpected end of input reached while processing a JSON string value…
DataSourceKind = OData. DataSourcePath = https://bridge-online.cloud/acme-exact-online-nl/odata4/ExactOnlineREST.Incremental.SalesOrderLinesV2Incremental@eol. .
The exception was raised by the IDataReader interface.
Please review the error message and provider documentation for further information and corrective action.
Table: ExactOnlineREST Incremental SalesOrderLinesV2Incremental@eol.

Is het mogelijk om een (geanonimiseerde) schermafdruk van de details van het verzoek in Invantive Bridge Online Monitoring toe te voegen zoals beschreven in Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring?

De details vindt u door te klikken op het downloadverzoek welke het onderwerp van dit onderwerp representeert.

Gelieve tenminste de volgende gegevens zichtbaar te laten:

  • de titelbalk met de request ID,
  • de statuscode, netwerkgrootte en tijdstippen in de linkerkolom,
  • de foutcode en foutmelding helemaal onderaan in de linkerkolom,
  • de gehele rechterkolom.

Request ID: 0HN5D6U13UHV2:0000007D.

Is deze toereikend ?

image

De foutmelding is te vinden op het tabblad “Algemeen”, maar is waarschijnlijk:

itgenboe367
De gegevensdownload werd meteen na aanvraag geannuleerd.
Probeer het opnieuw.
Neem contact op met Invantive Support als dit probleem zich blijft voordoen.

Opnieuw foutmelding 429

De 429 foutmeldingen komen echter waarschijnlijk door het overschrijden van de Fair Use-limieten van het abonnement. Zie voor meer informatie:

Advies is om het gebruik te optimaliseren, bijvoorbeeld via PowerBI.com dataflows of een lagere verversingsfrequentie.

Daar ben ik mee bekend. Echter voor de 429 foutmelding had ik vanochtend om 04u al de eerste foutmelding JSON string. Nu kan ik niet meer zien of die verholpen is.

Helaas is het niet mogelijk om tot einde kalenderdag (UTC-tijdzone) andere downloads te initieren als de Fair Use daglimiet bereikt is. Op basis van wat gezien is, is verwachting dat dit geen aanhoudend probleem zal zijn cq een downloadfout aan PowerBI.com-zijde.

Advies is morgen nogmaals te proberen.

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.