Hier zie ik heel mooi hoe de verschillende tabellen aan elkaar zijn gekoppeld, maar waar zie ik op welke key/keys ik die tabellen met elkaar kan matchen?
Deze informatie is weggelaten uit het overzicht voor de leesbaarheid. Bij Exact Online is dit eigenlijk altijd op basis van gelijkende namen en eventueel hoedanigheid.
Is dit wel zo? Van account naar transacties met ik matchen op [id] en [account]
Anders deze specifiek, hoe kom ik van budgets naar transacties?
Dus bijvoorbeeld alle transacties voor (GLAccount)7003-110 cost unit,
Dit zou mij erg helpen.
Correct; deze twee velden uit het voorbeeld hebben een veel voorkomende structuur voor een 1:n-relatie.
Voor het andere is reeds een vraag:
Dank, weet iemand wanneer ik antwoord krijg op deze vraag? De klant wil graag kijken of dit kan
Dat is niet te voorspellen voor dergelijke vragen. Deze vallen formeel buiten de dienstverlening.
Mocht het haast hebben, dan is het advies om een consultant van een van onze partners te betrekken.
Dank, dat wist ik niet, waarom is dit zo?
En hoe werkt dit voor stichtingen? Zijn er partners die dit soort zaken pro bono oppakken bijvoorbeeld?
Vragen vallen formeel buiten de condities; dat is gangbaar binnen software-overeenkomsten en zal historisch mogelijk zijn oorzaak vinden omdat het anders niet rendabel is.
Alle partners hanteren hun eigen condities. We hebben geen kennis van partners die pro-bono werken voor stichtingen.
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.
Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.