Klantgericht vastgoed ontwikkelen volgens Ome Cor

Het kost normaal anderen behoorlijk wat moeite om hun boodschap via het Invantive-blog te laten verspreiden; het risico is mij te groot dat het jou als lezer niet helpt in je zoektocht naar kennis. Maar soms… soms kom ik een boodschap tegen waarvoor ik zelf even bel en vraag: “mag ik deze boodschap helpen verspreiden?” In dit geval gaat het om “Ome Cor”. Ome Cor realiseert zich dat er al veel vastgoed is maar dat het niet geschikt is voor het doel waar de bewoners om vragen. Ik noem dat “klantgericht werken”, zij noemen dat “Ome Cor”. Voor rest laat ik Ome Cor zelf aan het woord:

Ome Cor ziet dagelijks prachtig vastgoed dat al veel te lang leeg staat. In plaats van heel lang te wachten tot projectontwikkelaars, makelaars, beleggers of gemeenten een invulling voor dit vastgoed bedenken, draait Ome Cor het om.

Ome Cor daagt de gemeenschap, de mensen die zich betrokken voelen bij een object uit. Iedereen met een goed concept of plan voor een leegstaand pand, verlaten industrieel erfgoed, in de steek gelaten schoolgebouw en dergelijke, kan bij Ome Cor terecht. Ome Cor brengt jouw idee onder de aandacht. Het beste idee krijgt de kans gerealiseerd te worden. Ome Cor heeft alles in huis om, samen met de indiener van het concept en andere stakeholders, een idee te realiseren.

Ome Cor weet altijd raad. Ome Cor is een nieuw concept voor de vastgoedmarkt, en is een initiatief van Its a virus en Wood&Apples. Dit revolutionaire concept gaat in februari 2014 van start. Vanaf dan is het mogelijk om je eigen leefomgeving te creëren. Nu al tonen veel mensen en organisaties belangstelling en hebben grote beleggers, gemeenten & entrepreneurs gevraagd om aansluiting bij Ome Cor.

Iedereen kan Ome Cor zijn. Ook jij!

Je kunt je nu alvast inschrijven op www.omecor.nl.