Kostenplaatsen per medewerkers per periode NMBRS

Ik heb een koppeling met NMBRS in Power BI en kan de kostenplaatsen per medewerker ophalen voor de huidige periode. Dit kan echter in de historie anders zijn geweest. Is het ook mogelijk om de kostenplaatsen per medewerker voor bijvoorbeeld de afgelopen twee jaar op te halen?

Welke query wordt momenteel gebruikt om de kostenplaatsen per medewerker op te halen voor de huidige periode?

Ik gebruik nu de view EmployeeCostCentersCurrent om het op te halen. Verder heb ik overwogen een eigen view te maken bij opstarten van de database met de EmployeeCostCenters tabelfunctie, maar deze vereisen een maand en jaar, dus lijkt me geen fraaie oplossing.

Advies is om de volgende views eens te proberen:

• CompanyRunCostCenters
  • CompanyRunCostCenterCostUnits
  • CompanyRunCostCentersV2

Deze tabellen staan niet in de lijst als ik probeer te importeren in Power BI

Zijn deze views inmiddels zichtbaar geworden na het aflopen van de cache qua EDM-datamodel voor OData?

Met CompanyRunCostCenters en CompanyRunCostCenterCostUnits krijg ik de volgende foutmelding.

U heeft niet de rechten voor de genoemde debiteur, bedrijf of werknemer. Controleer of het opgegeven ID verwijst naar een via Nmbrs toegankelijke debiteur, bedrijf of medewerker. Neem contact op met de beheerder van de omgeving en bekijk toegangsrechten via tags/filters in de API-gebruikerssjabloon in Nmbrs. De API-gebruikerssjabloon is toegankelijk via Instellingen → Gebruikersaccounts → Sjabloongebruikers. Server was unable to process request. —> 1003: Unauthorized access Raadpleeg de specifieke instructies voor foutmeldingen van het gebruikte Nmbrs platform. (CompanyId = XXX,XXX, RunId = XXX,XXX).

Welke rechten zijn nodig om deze gegevens op te kunnen halen?

Bij de tabel CompanyRunCostCentersV2 kreeg ik wel gegevens terug, maar dit waren niet de kostenplaatsen per medewerker. Het leek eerder op een lijst transacties per periode per grootboek. Misschien dat dit toch niet de juiste view is om de kostenplaats per medewerker op te halen?

De benodigde rechten kunt u het beste navragen bij de beheerder van uw Nmbrs-omgeving. Die kan het eventueel ook navragen bij Nmbrs. Meer informatie vindt u onder: