Laden OData Exact werkt niet online

Ik heb sinds eergisteren een probleem met dataflows die Exact Odata gebruiken als source.
Dat kwam eerst doordat er uberhaupt geen connectie mogelijk was met de OData door de foutmelding itgenclr047. Nadat deze foutmelding opgelost zou zijn blijft het probleem aanhouden.

De credentials van Odata hebben we op meerdere manieren getest naderhand, en de data wordt ogenschijnlijk wel geladen alleen heel traag. Waardoor er een timeout lijkt te ontstaan en alle refreshes failen.

Wij hebben net hetzelfde probleem voor.

Als we vanaf een lege Power BI rapport starten, kan ik de url ingeven, user en wachtwoord en op verbinden drukken en daarna is het:
Wachten op bridge-online.cloud

Verder geraken we niet meer.

Graag asap een oplossing!

Is het mogelijk om een (geanonimiseerde) schermafdruk van de details van het verzoek in Invantive Bridge Online Monitoring toe te voegen zoals beschreven in Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring?

Gelieve de titelbalk met de request ID zichtbaar te laten.

Dit is de foutmelding in Power BI. Maar in Bridge Online Monitoring zie ik niks staan.

Via het scherm Audit Events (te vinden in uw profiel) is geen geldig verbindingsverzoek voor de betrokken gebruiker terug te vinden. Wel van enige tijd later.

Gelieve te controleren met welke aanmeldcode dit verzoek wordt uitgevoerd.

De makkelijkste manier om te controleren of het daar aan ligt is om de URL uit de afbeelding in uw browser te plakken en op te roepen. Na invoer van uw gebruikersnaam en wachtwoord hoort u dan een lijst van tabellen te zien.

Mocht dat niet zo zijn, gelieve dat te laten weten.

Mocht u wel een lijst van tabellen zien, probeer dan via Power BI te achterhalen welke Invantive Cloud-gebruiker gebruikt is. Meld als die gebruiker aan op Bridge Online Monitoring, en kijk of dan het verzoek zichtbaar is.

Gelieve de details van dat verzoek als (geanonimiseerd) screenshot toe te voegen.