Melding itgenscr826 bij openen Exact Online

Ik wil data uit de Projecten database van een Exact Online datacontainer ophalen, maar krijg bijgevoegde foutmelding. Dit zou moeten betekenen dat er een App geregistreerd moet worden, maar wij snappen niet waarom. Het gaat hier om een standaard Projecten database, geen Exact Online Premium versie. Wat gaat hier mis en hoe kan ik het oplossen?

itgenscr826
De datacontainer vereist een Bring Your Own App OAuth client ID.
Registreer een aanvraag op Exact Online All en verleng de autorisaties van de datacontainer met behulp van de verworven client ID van de nieuwe applicatie.

Een oplossing voor deze melding is te vinden in:

Klant geeft aan dat voor een standaard projecten licentie geen app geregistreerd hoeft te worden, dat het hier om een standaard Invantive database gaat waar geen Exact App aan is verbonden. Een aantal maanden geleden werkte de datacontainer namelijk nog zonder problemen, en zonder verbonden app. Nu niet meer. Of begrijp ik hier iets verkeerd?

Zoals in het gelinkte artikel vermeld wordt is “ten behoeve van de stabiliteit van de software en onder andere het voorkomen van rechtenissues” ervoor gekozen om dit verplicht te stellen voor alle data containers.

Er zal eenmalig een client ID geregistreerd moeten worden op het abonnement van de gebruiker die ingelogd is op de Exact Online database.

Helder. Het is gelukt, bedankt voor de snelle hulp!

1 like