Foutmelding itgenscr590 bij koppelen Exact Online database

Ik krijg bovenstaande foutmelding wanneer ik mijn database probeer te koppelen.

Graag wil ik wat rapporten ophalen vanaf https://access-odata.com

itgenscr590
Er kan maximaal één datacontainer zijn in alle databases in alle organisaties met de enkelvoudige authenticatie identifier ‘…’.
De reeds bestaande datacontaienr voor deze identifier moet nu worden gerepareerd.
Verwijder eerst de bestaande datacontainer met deze enkelvoudige authenticatie-ID, of repareer eerst de bestaande datacontainer en probeer het dan opnieuw met een andere combinatie van gebruikersnaam en mogelijk OAuth client-ID.

Een Exact Online app en Exact Online gebruiker kan maar in precies één database gebruikt worden. Er is al een database hiermee, mogelijk in een andere organisatie.

Gelieve de andere database te verwijderen of te repareren.

Zie voor meer achtergrond en tips: Itgenscr590 Er kan maximaal één datacontainer zijn in alle databases in alle organisaties met de enkelvoudige authenticatie identifier.

Deze vraag is automatisch gesloten na tenminste 2 weken inactiviteit nadat een mogelijk passend antwoord is gegeven. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.