Itgenscr590 melding bij koppelen Exact Online

Ik krijg melding itgenscr590, maar heb in mijn Invantive cloud geen database of datacontainer staan. Zie Itgenscr590 Er kan maximaal één datacontainer zijn in alle databases in alle organisaties met de enkelvoudige authenticatie identifier.

Volgens mij ligt het probleem dat de database (Exact Online) enkele weken geleden verbonden is in een testversie i.p.v. de omgeving van onze onderneming.

Is het mogelijk dat jullie dit herstellen zodat er een nieuwe link gemaakt kan worden met Exact Online, doordat ik geen toegang meer heb tot deze testversie.

Moet de Power BI verbinding ook eerst verbroken worden? (zie foto)

Zo ja, waar doe ik dit?

Een bestaande database met deze enkelvoudige authenticatie identifier was inderdaad gekoppeld aan een andere organisatie, die verlaten was. De database is verwijderd.

Hij kan nu opnieuw aangemaakt worden onder de juiste organisatie. Als het Bridge Online URL Segment gelijk is, dan zullen bestaande rapporten weer werken.

Het is verstandig om het Bridge Online URL Segment variabel te maken zoals beschreven op Gebruik Power BI parameters met Invantive Bridge Online.

Ik heb het opnieuw geprobeerd om Exact Online toe te voegen, maar krijg steeds dezelfde foutcode.

Exact Online Nederland is wel gelukt, Exact Online België niet.

Wat is de foutmelding met Exact Online België?

@gls

Via het scherm Data Containers zou je kunnen zoeken op de authenticatie identifier. Voer deze in de zoekbalk in. Er zou nog data container moeten zijn met dat kenmerk.

Ik zie bij data containers 1 lijn staan, namelijk die van Exact Online Nederland…

Zou het kunnen dat Exact Online België nog gekoppeld is binnen de verlaten organisatie (zie hierboven) en nog verwijderd moet worden?