Niet kunnen ophalen nieuwe Exact data en bekijken Bridge Online Monitor door itgenboe077

Op het moment dat ik data van Exact in Power BI in probeer te laden of op het moment dat ik de bridge online monitor willen openen dan krijg ik de volgende melding.

itgenboe077
Te veel opeenvolgende ongeldige aanmeldpogingen voor gebruiker …
De eerste mislukte poging was op 1/29/2022 10:37:19 (UTC) en de laatste om 1/29/2022 12:26:26 PM (UTC).
Controleer of u met deze aanmeldcode op de Invantive Cloud-website kunt aanmelden en probeer het na 1/29/2022 12:56:26 (UTC) opnieuw.

Kan hiernaar gekeken worden?

Kunt u met aanmeldcode aanmelden op de Invantive Cloud-website?

Treedt dit probleem ook nog op na 1/29/2022 12:56:26 (UTC)?

Inloggen op Invantive Cloud is geen probleem. Power BI Service heeft om 16:00 nog wel succesvolle vernieuwingen uit kunnen voeren. Alleen nu 's avonds lukt het niet om in Power BI Desktop een succesvolle vernieuwing uit te voeren.

Advies is om het later opnieuw te proberen. Het juiste wachtwoord is datgene wat gebruikt is met Invantive Cloud. Echter, zodra Invantive Bridge Online geblokkeerd is door teveel aanmeldpogingen met een foutief wachtwoord zal het account enige tijd geblokkeerd blijven. Dit kan 30 minuten of langer duren.

Mogelijk werd in Power BI nog een oud wachtwoord gebruikt. Na een dag later met een ander wachtwoord opnieuw de data te vernieuwen was de error verholpen.

Super dat weer werkt! Dit zijn altijd lastige dingen omdat foutmeldingen bewust obscuur moeten blijven om kwaadwillenden niet te veel te helpen bij hun praktijken.

Voor structurele downloads is het eventueel handig om een service account aan te maken - indien nog niet gebruikt - zoals beschreven in Gebruikers beheren op Invantive Cloud.