Nieuwe gebruiker geblokkeerd in afwachting van review (itgenboe041)

Omdat het bedrijf waar ik voor werk gefuseerd is (nieuwe e-mailadressen) heb ik een nieuwe gebruiker gemaakt op Invantive Cloud. Dit werkte een aantal dagen prima maar nu is het account geblokkeerd. Moet ik zelf iets doen om dit op te lossen of moet ik ergens op wachten. Op dit moment liggen al mijn Twinfield rapporten stil. Deze foutcode zie ik:

{"error":{"code":"itgenboe041","message":"None; last user review was (never) and last change was on 22-07-2022 09:51, and party was last reviewed on (never) and last change was on (never). Please log on to Invantive Cloud and diagnose the block reason given for \u0027john.doe@acme.com\u0027. (itgenboe041, 3407a294-c168-4529-92cc-6c37c28b6f19)","target":null,"details":[{"code":"3407a294-c168-4529-92cc-6c37c28b6f19","target":null,"message":"Unique ID"}],"innererror":null}}

Het samenvoegen van organisaties is niet automatisch mogelijk in Invantive Cloud uit beveiligingsoverwegingen. Zou u de gegevens van de twee gefuseerde bedrijven (inclusief uitiendelijk KvK-nummer) willen mailen aan sales@invantive.com? We zullen er dan voor zorgen dat dingen in orde worden gemaakt. Tot die tijd kunt u het best de oude aanmeldcode blijven gebruiken.

1 like

Oke, bedankt voor de snelle reactie. Ik heb de mail verstuurd.