NMBRS connector views voor Power BI gebruik gemaakte uren

Ik ben op zoek naar de RUN tabellen uit NMBRS, zijnde bijvoorbeeld de gemaakte uren per medewerker in een periode.

Nu bestaan er views in de connector, bijvoorbeeld de CompanyEmployeeRun. Deze views hebben twee kolommen, waarvan een de header CompanyID heeft en de ander de header VALUE. In de kolom value zijn XML regels opgenomen waar waardes in staan, die wellicht omgezet kunnen worden naar een tabel.

Mijn vraag: heeft iemand al RUN tabellen uit Nmbrs kunnen ontsluiten middels bepaalde queries en zo ja, hoe?

Ik verneem graag.

Versienummer 20.0.92

Heb je een link op documentation.invantive.com naar CompanyEmployeeRun? Ik kan hem in documentatie niet terugvinden.

@gls
Ik heb nog geen reactie hierop mogen ontvangen.
Hoor graag wat ik kan doen om deze tabellen op te halen.

Vanuit Invantive heb ik er geen oplossing voor op dit moment. Misschien dat iemand anders een tip heeft.

Ik ben op zoek naar de gewerkte uren per maand en de kostprijs per uur per medewerker per maand. Deze staan in NMBRS wel, maar ik kan deze niet in Power BI vinden. Ik maak gebruik van Invantive Cloud Connector.

image

Op dit moment wordt gewerkt aan een nieuwe versie van de NMBRS connector, zie link. Eerste versies daarvan komen binnen enkele weken beschikbaar met tientallen nieuwe API’s. Mogelijkerwijs geeft de daarbij horende documentatie meer zicht.

Een eerste versie van de V2.0 connector voor NMBRS is beschikbaar op Invantive Cloud. Zie releasebericht voor 30 november 2020.

Bedankt, ik ben ermee aan de slag gegaan, maar kan geen tabellen vinden die mij bovenstaande informatie kunnen vertellen. Welke tabellen moet ik hiervoor gebruiken?