NMBRS Leave_GetList

We proberen de Verlof-types uit NMBRS te ontsluiten via Invantive. We zien de Leave_GetList niet terug in het overzicht van de Universal SQL Editor.

V2 van de bovenstaand genoemde endpoint is ook niet in de lijst terug te vinden.

Enig idee hoe we dit kunnen ontsluiten?

De lijst van tabellen op basis hiervan is terug te vinden door de volgende query uit te voeren in de UniversalSQL-editor:

select name
from   SystemTables@DataDictionary

en daarna bij “Search” in te voeren: Leave_GetList.

Meer direct is:

select name
from   SystemTables@DataDictionary
where  xml_topic like 'Leave_GetList%'

Het resultaat is bij V2 van de Nmbrs-driver:

  • EmployeeLeavesByEmployeeYearLeaveTypeLeaveUsageType
  • EmployeeLeavesV2ByEmployeeYearLeaveTypeLeaveUsageType

Dit geeft de endpoints waarbij de Leave_GetList wordt gebruikt in de query. Om een query uit te voeren over deze endpoints heb je alsnog de LeaveType als parameter nodig.

Wat we zoeken is een overzicht van alle beschikbare LeaveTypes binnen een NMBRS Bedrijf.

Jullie documentatie beschrijft ‘Undefined’, ‘Type1’, etc. Maar deze hebben in de front-end een andere naam.

Enig idee hoe we dit kunnen bereiken?

Er is geen tabel bekend waarmee automatisch de soorten verlof opgevraagd kunnen worden. Voor zover bekend is daar ook geen API voor.

Mogelijk dat NMBRS Support dat kan bevestigen of ontkennen.

Mocht deze lijst niet opvraagbaar zijn automatisch, dan kan bijvoorbeeld gewerkt worden met een view zoals:

select *
from   ( select VAL
         union all
         select VAL2
       ) t
join   TABELFUNCTIE(t.VAL)

Het uitvoeren van de bovenstaande query geeft het volgende resultaat:
image

Volgens de NMBRS API documentatie zouden de onderstaande API endpoints een lijst moeten geven met de LeaveTypes:
Leave_GetList
Leave_GetList2

Klopt dit?

Ah volgens mij heb ik het verkeerd gelezen. Je moet ook bij deze API endpoints een LeaveType als parameter meegeven, helaas :zipper_mouth_face:

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.