De select t.*
is iets anders dan het OData3-verzoek aan Exact Online, alhoewel enigszins gelijkend.
Er treedt inderdaad nog steeds een itgenoda055
op met HTTP 408-melding (Timeout) vanuit Exact Online:
Request timeout.
Please consider reducing the scope of your request or retry to send the message.
The remote server returned an error: (408) Request Time-out.
Er is geen $select=*
gebruikt zoals zichtbaar is in de URL:
Het lijkt nog steeds een omgevingsspecifiek Exact Online probleem te zijn zoals beschreven op Itgenoda055: HTTP 408 Request Timeout errors op Exact Online.
Advies is over enkele dagen nogmaals te proberen. Op Exact Online zijn er ook problemen met API-calls die incidenteel niet eindigen binnen 5 minuten. Een aantal verbeteringen zijn hiervoor doorgevoerd om het dan nogmaals te proberen. Mogelijkerwijs dat dit ook soelaas biedt voor dit probleem.
Helaas kunnen we in dit probleem voor Invantive SQL niks betekenen zolang de bug in Exact Online niet opgelost is. Andere producten zullen er waarschijnlijk ook last van hebben specifiek op deze omgeving.
Alternatief is om nogmaals met Exact Online contact op te nemen en te verwijzen naar het ticket 03539244. Echter, dit kan langere tijd duren. Het probleem is in januari 2022 gemeld.