OData: Request failed: The remote server returned an error: (429) Too Many Requests. (Too Many Requests)

Ik krijg onderstaande melding bij het refreshen van mijn report. Nu wil ik het report aanpassen naar incremental tabellen, maar dat lukt niet omdat ik steeds onderstaande melding krijg. Hoe los ik die blokkade op?

ExactOnlineREST Project Projects@eol
OData: Request failed: The remote server returned an error: (429) Too Many Requests. (Too Many Requests)
ExactOnlineREST Purchase PurchaseInvoiceLines@eol
OData: Request failed: The remote server returned an error: (429) Too Many Requests. (Too Many Requests)

Bij een Too Many Requests (429) error is het daglimiet waarschijnlijk overschreden. Invantive heeft dit hier uitgelegd.

Wij kregen dezelfde error en hebben met Invantive contact opgenomen. Ze kunnen het limiet (in overleg) tijdelijk verhogen voor een X aantal dagen, zodat de nieuwe wijze van data ophalen geïmplementeerd kan worden.

1 like

Specifiek voor de gratis consultancy-abonnementen zijn de limieten verhoogd naar het niveau van Invantive Office for Entrepreneurs Premium, zodat het implementeren en testen eenvoudiger mogelijk wordt. Deze aanpassing zal zichtbaar zijn vanaf 21 november 2023 op:

1 like