Ontbrekende velden voor "supervisor" in Simplicate-tabel employees

Ik mis in de tabel Employees de velden voor supervisor.
De API geeft het volgende:

 "supervisor": {
        "id": "employee:99999999999",
        "person_id": "person:9999999999",
        "name": "Test Persoon"

In de gesynchroniseerde tabel kan ik deze velden niet vinden.

Helaas worden de metadata van Simplicate niet automatisch bijgewerkt door problemen in de swagger. In een volgende onderhoudsslag voor Simplicate zal dit punt bekeken worden. Dit kan enkele maanden duren.

Ik heb de supervisor-velden in de tabel employee dringend nodig. Andere aanbieders van de connector voor Simplicate hebben deze supervisor-velden wel in hun employee-tabel.

De kwaliteit van de Simplicate metadata is bestudeerd als verschil tussen 3 maart 2022 en 15 februari 2023. Helaas is de kwaliteit nog onvoldoende. We zullen proberen nogmaals via een verzoek aan Simplicate een correctie aan te vragen. Op korte termijn wordt binnen de Invantive standaardproducten geen verbetering verwacht hiervoor. Een alternatief is om zelf via NativeScalarRequests de data te downloaden of om terug te vallen op een andere aanbieder.

Het probleem van de metadata is gemeld bij Simplicate onder referentie SIM-31395 met geschatte reactietijd van 5 dagen.

Er is vanuit Simplicate nog geen duidelijkheid, maar mogelijkerwijs is de bug in de swagger nog niet voldoende overgekomen. De vraag is verfijnd en nogmaals voorgelegd.

We hebben bevestiging ontvangen dat er vanuit Simplicate geen plannen zijn om de metadata te herstellen. Gezien de hoeveelheid handwerk om deze bugs in de metadata te herstellen voor Simplicate kunnen we dit helaas niet doorvoeren o.b.v. het reguliere onderhoud op Invantive Cloud.