Onverwerkt resultaat Exact Online in Invantive Controle for Excel

Ik ben gestart met het bouwen van de management rapportage voor het eerste kwartaal.
Nu loop ik er tegen aan dat er een verschil ontstaat in de kolommenbalans omdat het jaar voor 2022 niet geheel is afgesloten. Hierdoor is er een onverwerkt resultaat.

Dit wil ik in de management rapportage echter wel oplossen, door dit saldo op de een of andere manier op te halen. Dit saldo staat op een separate rekening in Exact. Deze rekening is niet gekoppeld aan een grootboekrekening of dimensie, waardoor ik dit saldo niet kan ophalen.

Hoe kan ik het beste omgaan met de onverwerkte resultaten?

Mogelijkerwijs is het onverwerkte resultaat op te halen door het grootboeknummer leeg te laten in de Excel formule I_EOL_BAL_PDE_CLOSE en vergelijkbaar. Dit geeft voor zover bekend het nog te verwerken resultaat terug.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.