Momenteel ben ik bezig met het bouwen van een dashboard in Excel met gegevens uit Exact Online. De verbinding tussen Exact en Excel is inmiddels gelegd, en het lukt mij ook om met de “Bouwblokken” gegevens uit Exact in Excel te krijgen. Ik krijg het echter nog niet voor elkaar om deze gegevens ook live te kunnen synchroniseren. Hoe krijg ik dit mogelijk?
Het lukt niet om uw vraag te doorgronden.
Kunt u de vraag toelichten en aangeven om welk product het gaat?
Het gaat om de Invantive Control for Excel. De invoegtoepassing is geïnstalleerd in Excel en de verbinding met Exact Online is gelegd. Het lukt mij vervolgens ook om data uit Exact Online in Excel in te laden (
). Echter lukt het mij vervolgens niet om deze data met een druk op de knop te kunnen verversen. Hoe krijg ik dit mogelijk?
Uitgangspunt van Invantive Control for Excel is dat de cijfers na 1e ophaling niet automatisch bijgewerkt worden, ook al worden de formules ververst, bijvoorbeeld via AltF9.
Als u ook recente boekingen wilt meenemen, dan is makkelijkste optie om opnieuw aan te melden via het Invantive Control-lint.
De cijfers worden dan meteen ververst.
Is het dan nodig om telkens een nieuwe export te maken? Ik zie namelijk alleen de optie om te exporteren. Ik heb dus geen functies in mijn werkmap staan.
Ik heb dan nog steeds het probleem dat de gegevens in een dashboard niet automatisch worden ververst.
Het lukt niet om uw vraag te begrijpen in deze context.
Mocht u nog geen gebruik gemaakt hebben van de gratis uitlegsessie voor uw organisatie, gelieve die dan te plannen via het chatmenu rechtsonder “Ik wil de gratis uitlegsessie plannen”.
Mocht uw organisatie die reeds gebruikt hebben: kunt u meer context toevoegen?