Invantive haalt de data uit Exact momenteel op via Excel, maar selecteert niet alle lijnen waardoor het rapport niet bruikbaar is.
Waar kan zou aan kunnen liggen?
Invantive haalt de data uit Exact momenteel op via Excel, maar selecteert niet alle lijnen waardoor het rapport niet bruikbaar is.
Waar kan zou aan kunnen liggen?
Welk product gebruikt u? Is er iets te zien in de logging of monitoring van uw product? Onder uw emailadres is geen contract gevonden en dus is het ook niet mogelijk om eventuele logging te bekijken.
Het zou fijn zijn als u meer informatie kunt aanleveren over het probleem en de stappen die leiden tot het probleem.
Bij het openen van Excel opent de kader voor connectie met Invantive Control; hier kan ik mee verbinden naar Invantive.
Ik ga naar de tab “Invantive Control” en klik op “Sync” om de gegevens op te halen.
Hierbij opgemerkt dat deze hele lijnen weglaat waardoor het rapport niet klopt.
Bij klikken op Sync komt volgende foutmelding :
itgenoda220
Het OAuth-accesstoken voor Exact Online is verlopen of wordt momenteel niet geaccepteerd.
Advies is om in eerste instantie een recentere versie van Invantive Control te installeren. De laatste versie kan gevonden worden op Invantive(R) Control for Excel 24.0.161 | Release Notes.
Daarnaast zou het kunnen zijn dat door de overgang naar One Exact Identity het aanmelden problemen geeft. Advies is dan om de tokens onderin het aanmeldscherm leeg te maken.
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.
Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.