Bij het verbinden met Exact Online krijg ik onderstaand scherm:
Normaal krijg ik een ander scherm te zien. Is er iets verkeerd gegaan ?
Bij het verbinden met Exact Online krijg ik onderstaand scherm:
Normaal krijg ik een ander scherm te zien. Is er iets verkeerd gegaan ?
Een groot aantal drivers zijn niet zichtbaar hier. Mogelijk heeft u recent de licentiesleutel vervangen en daarvoor de Public Data-licentie gebruikt.
Advies is om de blauwe knop “Bewerk” (met het radarsymbool) te kiezen en na afronding van de “discovery” dat venster te sluiten.
Mocht daarna Exact Online nog niet verschijnen, dan is advies om Excel volledig te herstarten.
Daarnaast wordt met klem aanbevolen om te upgraden naar release 24.0 (zie https://download.invantive.com).
Release 22.0 zal niet samenwerken met onder andere One Exact Identity dat in Nederland verplicht is.
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.
Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.