Repair SnelStart-datacontainer

Helaas krijgen wij foutmeldingen als we de dataset proberen te verversen in PowerBI. Hier wordt aangegeven dat de datacontainer gerepareerd moet worden. Als ik de Authorization Refresh lijkt er niks te gebeuren en blijft deze rood met een kruis. Verder blijft het vinkje ‘Needs Repair’ aangevinkt.
Hier staat bij dat er een repair button is voor de data container, maar deze is voor mij niet te vinden.

Ik hoor graag van jullie waar deze repair butten is en/of er een andere oplossing mogelijk is.

Wat is de exacte foutmelding met foutcode?

De exacte foutmelding van PowerBI is de onderstaande:

snr:
De datacontainer moet gerepareerd worden.
Vernieuwd de aanmeldgegevens op de datacontainer en probeer het opnieuw.
itgenscr652

Tabel: Grootboek Dagboeken@snr.

Het idee om de data container te repairen komt door onderstaande melding:

Bij de database of de datacontainer op Invantive Cloud is de echte foutmelding te vinden:

itgensnr013
Kan toegangstoken niet ophalen.
SnelStart geeft aan dat de koppelsleutel ongeldig is.

Dit is sterk gelijkend op Snelstart foutmelding: itgensnr013; Kan toegangstoken niet ophalen

Advies is om de SnelStart-datacontainer te verwijderen uit de database en opnieuw toe te voegen aan de database via de “Nieuw” button.

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.