Slechts één administratie ('division') in odata4 stream

In de OData4-datastream voor de Exact Online-data ontvangen we nu slechts 1 administratie. Namelijk deze van divisiecode 924370.

Is dit veranderd?

Ik herinner me dat ik voorheen meerdere divisions ontving (en dus dat ik zelf moest filteren). Bij Invantive dashboard staat use all en in mijn data model (Excel of PowerBI) staat momenteel geen filter.

Hoe ontvang ik de andere administraties?

Graag verwijs ik u naar het volgende topic, daar staat een overzicht van mogelijke oorzaken en oplossingen:

U kunt het aantal geselecteerde administraties ook terugvinden in Bridge Online Monitoring Details bij het verzoek, evenals bij de datacontainer en databasedefinitie op Invantive Cloud als “Laatste Aantal Actieve Partities”.

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.